Webinar ‘Doorlopende dienstverlening: zorgplicht of zorgkans?’

De doorlopende dienstverlening in het kader van de zorgplicht is vaak onderwerp van discussie. De klant ontzorgen is natuurlijk de kerntaak van elke financieel dienstverlener. Maar hoe ver dat ontzorgen precies moet gaan, daarover zijn de meningen verdeeld. 

Hét webinar over zorgplicht voor de financieel adviseur en bemiddelaar

Wat betekent de zorgplicht in de praktijk van de financieel dienstverlener? Daarover praat verzekeringsadvocaat Robin van Beem van Polis Advocaten. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden belicht hij de implicaties van de doorlopende dienstverlening in het kader van de zorgplicht (banken). Aan bod komen enkele roemruchte uitspraken van het Kifid, maar Robin gaat zeker ook in op de kansen die de doorlopende dienstverlening biedt, en hoe de financieel adviseur of bemiddelaar die het beste kan pakken. 

Programma webinar

  • De klant ontzorgen: hoe ver moet je gaan? 
  • Wat is die zorgplicht nu precies?
  • Kifid en de werkpraktijk: een gespannen relatie
  • Welke kansen biedt de doorlopende dienstverlening en hoe pak je die? 

Bekijk het webinar ‘Doorlopende dienstverlening: zorgplicht of zorgkans?’ 

Heeft u vragen?

Onze opleidingsadviseurs zijn nu telefonisch bereikbaar. Op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur, m.u.v. vrijdag tot 17.00 uur. WhatsApp van 10.00-16.00 uur.

Vraag onze nieuwe studiegids aan

Het complete aanbod voor ambitieuze financieel dienstverleners ligt weer voor u klaar. Benieuwd naar ons volledige aanbod?

Bezoek ons Inloop-spreekuur

Wilt u een passend studievies? Heeft u vragen? Of wilt u gewoon eens met NIBE-SVV kennismaken? Kom dan naar ons inloopspreekuur.

Donderdag 28 Februari 14:00 - 17:00 uur