Training Customer Journey

Waardevolle training die meer tevreden klanten oplevert

Deskundig en persoonlijk opleidingsadvies?

Op basis van uw huidige loopbaan en uw leerdoelen geven wij u graag een persoonlijk opleidingsadvies. Laat uw gegevens achter en wij bellen u binnen twee werkdagen om het advies te bespreken.
vraag advies aan

Algemeen

Hoe zorgt u ervoor dat een (potentiële) klant in zijn klantreis bij u uitkomt? En hoe voorkomt u dat een klant later alsnog afhaakt? In deze training krijgt u inzicht in de customer journey en hoe u deze kunt optimaliseren. Ook weet u op het juiste moment met de juiste boodschap te komen. Daarnaast komt customer journey mapping aan de orde: een methode om vanuit de klant te denken en de processen binnen uw organisatie daarop af te stemmen. Kortom: een praktische training die u meer tevreden klanten oplevert. Deze training wordt uitgevoerd door lectric, businesspartner van NIBE-SVV.

Officieel erkend

Op basis van deze training kunt u PE-punten verdienen binnen het e-Academy Register. 1 PE-punt staat gelijk aan 1 uur studie. Als u jaarlijks 30 PE-punten verzamelt, krijgt u de titel e-Academy Professional. Deze training biedt 6 PE-punten.

Doelgroep

U bent werkzaam in de marketing- en communicatiebranche en u wilt binnen uw organisatie customer journey en customer journey mapping optimaal toepassen.

Vooropleiding

Voor deze training is geen speciale vooropleiding vereist.

Studiemateriaal

NIBE-SVV is al jaren dé financiële opleider voor het bank-, verzekerings- en effectenbedrijf en de standaard in de markt. Hiermee bent u verzekerd van veruit de hoogste kwaliteit. NIBE-SVV maakt gebruik van de meest actuele literatuur en beschikt over een moderne online leeromgeving. Deze online leeromgeving bevat alle informatie die u voor de training nodig heeft.

Doel en opzet

In deze training verdiept u zich in customer journey en in customer journey mapping. U leert hoe u een ‘klantreis’ in kaart brengt en hoe u de bestaande klantprocessen binnen uw organisatie analyseert en verbetert. Ook het bedenken en opzetten van nieuwe processen krijgt de aandacht. U leert de juiste instrumenten inzetten om uw klanten optimaal van dienst te zijn. In de training wordt gebruikgemaakt van praktijkgericht lesmateriaal. Alle relevante informatie die u nodig heeft, vindt u in onze online leeromgeving.

Onze trainers zijn per definitie bevlogen topprofessionals. Ze zijn al jaren werkzaam in de wereld van online marketing en communicatie. Daardoor beschikken ze over een schat aan expertise en praktijkervaring, die ze op een inspirerende wijze met u delen. U kunt van hen aantrekkelijke en aansprekende lesstof, oefeningen en praktijkvoorbeelden verwachten. Dat geeft de training Customer Journey een enorme toegevoegde waarde. Uiteraard volgen onze professionals de ontwikkelingen op hun - en uw - vakgebied op de voet. U bent daardoor altijd op de hoogte van de meest actuele stand van zaken.

Studiebelasting en duur

De training Customer Journey duurt 1 dag.

Studieprogramma

Studieprogramma

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Wat is een customer journey?
  • Wat is customer journey mapping?
  • Het in kaart brengen van een customer journey
  • Denken vanuit de klant
  • Een customer journey optimaal benutten
  • Bestaande klantprocessen analyseren en verbeteren
  • Nieuwe klantprocessen bedenken
  • Internet en social media benutten
  • Resultaten meten

Bewijs van deelname

Na actieve deelname aan de bijeenkomsten ontvangt u het bewijs van deelname ‘Customer Journey’.

Lesplanning

Lesplanning

Deze training bestaat uit 1dag. De bijeenkomsten zijn van 09.30 uur tot 16.30 uur.

Customer Journey

Startmaand Variant Dag Locatie
17-01-2018 Dag Woensdag Regio Amsterdam
Startmaand Variant Dag Locatie
17-01-2018 Dag Woensdag Regio Eindhoven
Startmaand Variant Dag Locatie
17-01-2018 Dag Woensdag Regio Rotterdam
Startmaand Variant Dag Locatie
17-01-2018 Dag Woensdag Regio Utrecht
Startmaand Variant Dag Locatie
17-01-2018 Dag Woensdag Regio Zwolle
Startmaand Variant Dag Locatie
03-04-2018 Dag Dinsdag Regio Amsterdam
Startmaand Variant Dag Locatie
03-04-2018 Dag Dinsdag Regio Eindhoven
Startmaand Variant Dag Locatie
03-04-2018 Dag Dinsdag Regio Rotterdam
Startmaand Variant Dag Locatie
03-04-2018 Dag Dinsdag Regio Utrecht
Startmaand Variant Dag Locatie
03-04-2018 Dag Dinsdag Regio Zwolle
Startmaand Variant Dag Locatie
06-07-2018 Dag Vrijdag Regio Amsterdam
Startmaand Variant Dag Locatie
06-07-2018 Dag Vrijdag Regio Eindhoven
Startmaand Variant Dag Locatie
06-07-2018 Dag Vrijdag Regio Rotterdam
Startmaand Variant Dag Locatie
06-07-2018 Dag Vrijdag Regio Utrecht
Startmaand Variant Dag Locatie
06-07-2018 Dag Vrijdag Regio Zwolle

Voor vragen over deze opleiding kunt u 035 200 4647 bellen. Deze opleiding op maat maken voor uw organisatie of op uw eigen locatie laten verzorgen? Bel 035 750 61 57.

Kostenspecificatie

Kosten

Trainingskosten € 575,00
Trainingsmateriaal € 25,00
Locatiekosten € 29,50
Arrangementen (Food & Beverage) € 25,00
Totaalprijs (exclusief BTW) € 654,50

Kostenspecificatie

Trainingskosten: € 575,-
Trainingsmateriaal: € 25,-
Locatie- en arrangementskosten: zie onderstaande toelichting.

Factuurmoment klassikale opleiding: facturatie vindt plaats drie weken voor aanvang van de eerste bijeenkomst.

Locatie- en arrangementskosten*

Het arrangement bestaat uit onbeperkt koffie, thee en ijswater. In het dagarrangement is ook een uitgebreide lunch ­inbegrepen. De arrangementskosten zijn € 25,- (excl. btw) per dag of € 5,50 (excl. btw) per avond. Staat er een verwijzing naar locatie- en arrangements­kosten? Dan brengen wij naast arrangementskosten ook locatiekosten in rekening. De locatiekosten zijn € 29,50 (excl. btw) per dag of € 10,- (excl. btw) per avond.

Reprorechten en hand-outs*

Voor opleidingen van onze businesspartners worden er kosten voor reprorechten en hand-outs in rekening gebracht. Het betreft hier een eenmalig bedrag van € 15,- (excl. btw).

Vrijstellingen en btw

Wij combineren topkwaliteit met maximale flexibiliteit en aantrekkelijke tarieven. Alle genoemde prijzen zijn in principe exclusief btw. De opleidingen en trainingen verzorgd door NIBE-SVV kunnen wij u vrijgesteld van btw aanbieden. Dit geldt ook voor alle wettelijk erkende opleidingen op MBO-niveau 2, 3 en 4, de volledige HBO Bachelor­opleidingen en de volledige Master­opleidingen. Voor de niet-wettelijk erkende opleidingen en trainingen van onze businesspartners brengen wij 21% btw in rekening.

Voor organisaties die geen btw kunnen terugvorderen, is vrijstelling van btw mogelijk. In dat geval komt er 10% opslag bovenop de exclusief-btw-prijs. Dit betekent een groot voordeel op de prijs inclusief btw en is een absolute aanrader. Betaalt u uw opleiding of training van onze businesspartner zelf? Dan geldt er geen opslag van 10%.

Op de kosten voor studiemateriaal, hand-outs, syllabi, reprorechten en arrangementskosten brengen wij altijd 6% btw in rekening. 

Losse examens zijn vrijgesteld van u bij uw inschrijving aangeeft bij welke CRKBO-geregistreerde instelling u de btw-vrijgestelde opleiding heeft gevolgd.

Wanneer u geen vooropleiding heeft gevolgd, is het examen belast met 21% btw. Dit geldt niet voor de DSI-examens, deze zijn altijd belast met 21% btw. De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wetswijzigingen.

*Deze kosten worden niet in rekening gebracht bij e-learning opleidingen.

Beoordelingen
Download brochureDirect inschrijven

Heeft u vragen?

Onze opleidingsadviseurs zijn nu bereikbaar. Op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur, m.u.v. vrijdag tot 17.00 uur. WhatsApp van 10.00-16.00 uur.

035 200 4604 06 826 586 44

Een diploma van NIBE-SVV
hoef je nooit uit te leggen

Vraag onze nieuwe studiegids aan

Het complete aanbod voor ambitieuze financieel dienstverleners ligt weer voor u klaar.

Benieuwd naar ons volledige aanbod? Vraag dan snel onze nieuwe studiegids aan:
 

Heeft u vragen?

Onze opleidingsadviseurs
zijn nu telefonisch bereikbaar.

Op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur, m.u.v. vrijdag tot 17.00 uur.
WhatsApp van 10.00-16.00 uur.

Onze website maakt gebruik van cookies.