Customer Journey

Faciliteer de ideale klantreis

Studiebelasting

Niveau

Training

Erkenning

Opleidingsvariant

Dag en E-learning

Vanaf prijs

€ 0,00

Duur

1 dag

Eerstvolgende startdatum

04-12-2020
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen

Hoe zorg je ervoor dat een potentiële klant in zijn klantreis bij jou uitkomt? En hoe voorkom je dat een bestaande klant later alsnog afhaakt? In deze training krijg je inzicht in de customer journey en hoe je deze kunt optimaliseren. Ook weet je op het juiste moment met de juiste boodschap te komen. Daarnaast komt customer journey mapping aan de orde: een methode om vanuit de klant te denken en de processen binnen je organisatie daarop af te stemmen. Kortom: een praktische training die je meer tevreden klanten oplevert. Deze training wordt verzorgd in samenwerking met SRM, businesspartner van NIBE-SVV.

Doelgroep

Je bent werkzaam in de marketing- en communicatiebranche en je wilt binnen je organisatie aan de hand van klantreizen de bedrijfsresultaten verbeteren.

Doel en opzet

In deze training verdiep je je in de customer journey. Waar komt de klant het eerst met je organisatie of product in contact? Via social media, je website of door een e-mail? De verschillende touchpoints vormen het startpunt van de klantreis. Je onderzoekt hoe de klant beweegt van bewustwording, naar oriëntatie, koop en uiteindelijk loyaliteit en waar de klant gedurende deze journey tegenaan loopt. Door funneloptimalisatie verhoog je de conversie en minimaliseer je frictie voor zowel potentiële als bestaande klanten. In de training wordt gebruikgemaakt van praktijkgericht lesmateriaal. Alle relevante informatie die je nodig hebt, vind je in onze online leeromgeving.

Vooropleiding

Er worden geen specifieke vooropleidingseisen gesteld aan deze training.

Klassikaal of virtual classroom

Je kunt onze klassikale lessen ook volgen via virtual classroom. Met virtual classroom krijg je online en op vaste tijden les van je docent. Je volgt de lessen online samen met andere studenten, net zoals je dat op locatie zou doen. Is dit iets voor jou? Meld je dan aan via de locatie Virtual classroom.

Programma
Programma
Programma
Programma
Programma

Bewijs van deelname

Na actieve deelname aan de bijeenkomsten ontvang je het bewijs van deelname 'Customer Journey' van NIBE-SVV.

Studieprogramma

De volgende onderwerpen komen aan bod:

Wat is customer journey?

  • Customer experience
  • Customer journey mapping
  • Doelgroepanalyse
  • Persona's, segmenten en gedragsdoelgroepen

Analyse en optimalisatie

  • Funneloptimalisatie
  • Touchpoints en kanalen
  • Bestaande klantprocessen analyseren en verbeteren
  • Nieuwe klantprocessen bedenken
  • Resultaten meten en data-geïnformeerd continu optimaliseren
  • Customer journey denken implementeren in je organisatie
Planning
Planning
Planning
Planning
Planning

Lesvorm

Deze training bestaat uit 1 dag. De bijeenkomst is van 09.30 uur tot 16.30 uur.

Investering
Investering
Investering
Investering
Investering

Kosten dag variant, bij betaling in 1 termijn

Lesgeld
€ 570,-
Studiemateriaal
€ 50,50
Arrangementen (Food & Beverage)
€ 25,-
Locatiekosten
€ 29,50
Reprorechten
€ 15,-
Totaalprijs (exclusief BTW)
€ 690,-

Factuurmoment klassikale opleiding: facturatie vindt plaats drie weken voor aanvang van de eerste bijeenkomst.

Locatie- en arrangementskosten*

Het arrangement bestaat uit onbeperkt koffie, thee en ijswater. In het dagarrangement is ook een uitgebreide lunch ­inbegrepen. De arrangementskosten zijn € 25,- (excl. btw) per dag of € 5,50 (excl. btw) per avond. Staat er een verwijzing naar locatie- en arrangements­kosten? Dan brengen wij naast arrangementskosten ook locatiekosten in rekening. De locatiekosten zijn € 29,50 (excl. btw) per dag of € 10,- (excl. btw) per avond.

Optioneel studieboek

Als u kiest voor een e-learning ontvangt u een digitaal tekstboek. Een papieren studieboek kunt u optioneel bijbestellen in het inschrijfproces.

Reprorechten en hand-outs*

Voor opleidingen van onze businesspartners worden er kosten voor reprorechten en hand-outs in rekening gebracht. Het betreft hier een eenmalig bedrag van € 15,- (excl. btw).

Vrijstellingen en btw

Wij combineren topkwaliteit met maximale flexibiliteit en aantrekkelijke tarieven. Alle genoemde prijzen zijn in principe exclusief btw. De opleidingen en trainingen verzorgd door NIBE-SVV kunnen wij u vrijgesteld van btw aanbieden. Dit geldt ook voor alle wettelijk erkende opleidingen op MBO-niveau 2, 3 en 4, de volledige HBO Bachelor­opleidingen en de volledige Master­opleidingen. Voor de niet-wettelijk erkende opleidingen en trainingen van onze businesspartners brengen wij 21% btw in rekening.

Voor organisaties die geen btw kunnen terugvorderen, is vrijstelling van btw mogelijk. In dat geval komt er 10% opslag bovenop de exclusief-btw-prijs. Dit betekent een groot voordeel op de prijs inclusief btw en is een absolute aanrader. Betaalt u uw opleiding of training van onze businesspartner zelf? Dan geldt er geen opslag van 10%.

Op de kosten voor studiemateriaal, hand-outs, syllabi, reprorechten en arrangementskosten brengen wij altijd 9% btw in rekening. 

Losse examens zijn vrijgesteld van btw als u bij uw inschrijving aangeeft bij welke CRKBO-geregistreerde instelling u de btw-vrijgestelde opleiding heeft gevolgd.

Wanneer u geen vooropleiding heeft gevolgd, is het examen belast met 21% btw. Dit geldt niet voor de DSI-examens, deze zijn altijd belast met 21% btw. De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wetswijzigingen.

*Deze kosten worden niet in rekening gebracht bij e-learning opleidingen.

Heb je vragen?

Onze opleidingsadviseurs zijn nu telefonisch bereikbaar. Op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur. WhatsApp van 10.00-16.00 uur.

Heb je vragen?

Onze opleidingsadviseurs zijn nu telefonisch bereikbaar. Op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur. WhatsApp van 10.00-16.00 uur.

Vraag onze studiegids aan

Het complete aanbod voor ambitieuze financieel dienstverleners ligt weer voor je klaar. Benieuwd naar ons volledige aanbod?

Buiten het klaslokaal

Wist je dat we ook buiten onze opleidingen bouwen aan een krachtige financiële sector? Ook buiten het klaslokaal houden wij je op de hoogte van de actuele ontwikkelingen binnen je vakgebied.