Over NIBE-SVV

Over NIBE-SVV

Klachtenregeling

Als onderdeel van NCOI Opleidingsgroep, geldt voor de klachtenregeling van NIBE-SVV de  algemene voorwaarden van NCOI opleidingsgroep.

Klachten kunnen schriftelijk worden ingediend bij:
NIBE-SVV
t.a.v. teamleider Advies en Voorlichting
NIBE-SVV
Marathon 7, 1213 PD Hilversum
Postbus 447, 1200 AK Hilversum
Antwoordnummer 1160, 1200 VB Hilversum
Tel. 035 - 2 004 631 of per mail info@nibesvv.nl

  • Wij zullen de ontvangst van je klacht per e-mail binnen 24 uur en per post maximaal binnen 1 week bevestigen.
  • De afhandeling van de klacht valt onder verantwoordelijkheid van onze directie. Uiteraard streven wij ernaar uw klacht tot volle tevredenheid af te handelen
  • Binnen twee weken kun je een mondelinge en daarna schriftelijke/e-mail reactie op je klacht verwachten.
    Als er een langere tijd nodig is om onderzoek te doen, word je binnen 4 weken in kennis gesteld, waarbij het uitstel wordt toegelicht; bovendien wordt er een indicatie gegeven wanneer uitsluitsel verwacht wordt.
  • Allen die betrokken zijn bij de afhandeling van je klacht, gaan vertrouwelijk om met de klacht en de verkregen gegevens.
  • Indien je niet tevreden bent met de wijze waarop je klacht wordt afgehandeld, dan kun je de klacht indienen bij de onafhankelijke Stichting Geschillencommissie Consumentenzaken. Voor meer informatie surf naar de site: www.degeschillencommissie.nl
  • NIBE-SVV legt zich neer bij de uitspraak van de Geschillencommissie.
  • De bewaartermijn van de klacht is 5 jaar

Be relevant, keep the change

Blijf up to date met de webinar reeks

Webinar: Trends in verzekeringsfraude en fraudebestrijding

Heb je vragen?

Onze opleidingsadviseurs zijn nu telefonisch bereikbaar. Op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur. WhatsApp van 10.00-16.00 uur.

Vraag onze studiegids aan

Het complete aanbod voor ambitieuze financieel dienstverleners ligt weer voor je klaar. Benieuwd naar ons volledige aanbod?

Nieuwe inzichten opdoen?

Het vakgebied van de financieel dienstverlener is én blijft flink in beweging. Meebewegen is noodzakelijk om je waarde voor je klant te behouden. Onze whitepapers helpen je om je kennis up-to-date te houden en nieuwe inzichten op te doen.