Over NIBE-SVV

Over NIBE-SVV

Klachtenregeling

Als onderdeel van NCOI Opleidingsgroep, geldt voor de klachtenregeling van NIBE-SVV de  algemene voorwaarden van NCOI opleidingsgroep.

Klachten kunnen schriftelijk worden ingediend bij:
NIBE-SVV
t.a.v. teamleider Advies en Voorlichting
NIBE-SVV
Marathon 7, 1213 PD Hilversum
Postbus 447, 1200 AK Hilversum
Antwoordnummer 1160, 1200 VB Hilversum
Tel. 035 - 2 004 631 of per mail info@nibesvv.nl

  • Wij zullen de ontvangst van je klacht per e-mail binnen 24 uur en per post maximaal binnen 1 week bevestigen.
  • De afhandeling van de klacht valt onder verantwoordelijkheid van onze directie. Uiteraard streven wij ernaar uw klacht tot volle tevredenheid af te handelen
  • Binnen twee weken kun je een mondelinge en daarna schriftelijke/e-mail reactie op je klacht verwachten.
    Als er een langere tijd nodig is om onderzoek te doen, word je binnen 4 weken in kennis gesteld, waarbij het uitstel wordt toegelicht; bovendien wordt er een indicatie gegeven wanneer uitsluitsel verwacht wordt.
  • Allen die betrokken zijn bij de afhandeling van je klacht, gaan vertrouwelijk om met de klacht en de verkregen gegevens.
  • Indien je niet tevreden bent met de wijze waarop je klacht wordt afgehandeld, dan kun je de klacht indienen bij de onafhankelijke Stichting Geschillencommissie Consumentenzaken. Voor meer informatie surf naar de site: www.degeschillencommissie.nl
  • NIBE-SVV legt zich neer bij de uitspraak van de Geschillencommissie.
  • De bewaartermijn van de klacht is 5 jaar

Heb je vragen?

Onze opleidingsadviseurs zijn nu telefonisch bereikbaar. Op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur. WhatsApp van 10.00 tot 16.00 uur.

Schrijf je in voor de Nieuwsbreak

Ontvang maandelijks het laatste nieuws uit de financiële sector en van NIBE-SVV in je mailbox.

Ontwikkel jezelf met STAP

Met deze subsidieregeling van de overheid volg je opleidingen tot €1.000,- kosteloos óf krijg je €1.000,- korting. Voor welke opleiding vraag jij STAP-subsidie aan?