Als verzekeringsbedrijf wil je natuurlijk het belang van de klant dienen. Maar het is makkelijker om deze intentie uit te spreken dan er daadwerkelijk voor de klant te zijn. Hoe breng je dit in de praktijk? De voorwaarden en vereisten staan in onze whitepaper Ondernemerschap in de Verzekeringsbranche (deel 2): Bedrijfsvoering en Management. Vraag hem hieronder aan.
Meebuigen met de veranderingen in het vakgebied verzekeringen is één. Daarmee ben je er nog niet. Na een succesvolle transitie komt het aan op het uitgroeien tot een echte klantgerichte organisatie. De klant moet exact weten waar hij bij jouw bedrijf aan toe is. Hoe je dat bereikt belichten wij in deze whitepaper. Wij belichten daarin onder meer de onderstaande onderwerpen:
Marketingtrucjes werken niet meer. Valse beloften en halve waarheden al helemaal niet. Nee, de tijden zijn veranderd. De klant wil echtheid, geloofwaardigheid. Sterk merk creëren? Zet de 5 stappen die we in onze whitepaper noemen.
Klantbelang. Op zichzelf een makkelijk woord. Maar wat betekent het precies? Over welke klant gaat het? En wanneer handelt de financieel adviseur in het belang van de klant? De antwoorden op deze vragen vind je in onze whitepaper.
Het klantbelang centraal stellen vergt een omslag bij de verzekeraar en zijn medewerkers. Dat is een complexe operatie, waarmee veel werk, tijd en inspanning is gemoeid. Maar het loont. Lees in onze whitepaper alles over de consequenties en de voordelen.
Wie nu niet in beweging komt, heeft binnenkort geen bestaansrecht meer. Zo staat het intermediair er nu voor. Het moet daarom aan de slag met marketing. Kan dat als kleine zelfstandige met beperkte tijd en middelen? Ja, dat kan. Lees er alles over in onze whitepaper.
Transparante Communicatie is een belangrijk AFT-thema. Waarom? Wat betekent het precies? En hoe zit het met de informatieverstrekking? Lees onze whitepaper en je weet het.
Een merkbelofte vertelt je klanten precies wat ze van je kunnen verwachten. Maar het gaat vooral om het waarmaken van een belofte. Hoe bedrijf je eerlijke marketing en win je aan geloofwaardigheid? Dat staat in onze whitepaper.