Over NIBE-SVV

Over NIBE-SVV

Ondernemerschap in de Verzekeringsbranche

Zo voelt de klant zich echt koning

Als verzekeringsbedrijf wilt u natuurlijk het belang van de klant dienen. Maar het is makkelijker om deze intentie uit te spreken dan er daadwerkelijk voor de klant te zijn. Hoe brengt u dit in de praktijk? De voorwaarden en vereisten staan in onze whitepaper Ondernemerschap in de Verzekeringsbranche (deel 2): Bedrijfsvoering en Management. Vraag hem hieronder aan.

WHITEPAPER AANVRAGEN

Meebuigen met de veranderingen in het vakgebied verzekeringen is één. Daarmee bent u er nog niet. Na een succesvolle transitie komt het aan op het uitgroeien tot een echte klantgerichte organisatie. De klant moet exact weten waar hij bij uw bedrijf aan toe is. Hoe u dat bereikt belichten wij in deze whitepaper. Wij belichten daarin onder meer de onderstaande onderwerpen:

In vijf stappen naar een sterk merk

Marketingtrucjes werken niet meer. Valse beloften en halve waarheden al helemaal niet. Nee, de tijden zijn veranderd. De klant wil echtheid, geloofwaardigheid. Sterk merk creëren? Zet de 5 stappen die we in onze whitepaper noemen.

Klantbelang – wat is dat precies?

Klantbelang. Op zichzelf een makkelijk woord. Maar wat betekent het precies? Over welke klant gaat het? En wanneer handelt de financieel adviseur in het belang van de klant? De antwoorden op deze vragen vindt u in onze whitepaper.

Het klantbelang centraal - welke consequenties heeft dat voor het bedrijf?

Het klantbelang centraal stellen vergt een omslag bij de verzekeraar en zijn medewerkers. Dat is een complexe operatie, waarmee veel werk, tijd en inspanning is gemoeid. Maar het loont. Lees in onze whitepaper alles over de consequenties en de voordelen.

Transitie verzekeringsmarkt en marketing 3.0

Wie nu niet in beweging komt, heeft binnenkort geen bestaansrecht meer. Zo staat het intermediair er nu voor. Het moet daarom aan de slag met marketing. Kan dat als kleine zelfstandige met beperkte tijd en middelen? Ja, dat kan. Lees er alles over in onze whitepaper.

Transparante Communicatie

Transparante Communicatie is een belangrijk AFT-thema. Waarom? Wat betekent het precies? En hoe zit het met de informatieverstrekking? Lees onze whitepaper en u weet het.

Zo bedrijft u eerlijke marketing

Een merkbelofte vertelt uw klanten precies wat ze van u kunnen verwachten. Maar het gaat vooral om het waarmaken van een belofte. Hoe bedrijft u eerlijke marketing en wint u aan geloofwaardigheid? Dat staat in onze whitepaper.

Be relevant, keep the change

Blijf up to date met de webinar reeks

Webinar: Actualiteiten sociale zekerheid

Heeft u vragen?

Onze opleidingsadviseurs zijn nu telefonisch bereikbaar. Op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur, m.u.v. vrijdag tot 17.00 uur. WhatsApp van 10.00-16.00 uur.

Vraag onze nieuwe studiegids aan

Het complete aanbod voor ambitieuze financieel dienstverleners ligt weer voor u klaar. Benieuwd naar ons volledige aanbod?

Be relevant, keep the change