Training
Dag en E-learning
1 dag
Hoe zorg je ervoor dat een potentiële klant in zijn klantreis bij jou uitkomt? En hoe voorkom je dat een bestaande klant later alsnog afhaakt? In deze training krijg je inzicht in de customer journey en hoe je deze kunt optimaliseren. Ook weet je op het juiste moment met de juiste boodschap te komen. Daarnaast komt customer journey mapping aan de orde: een methode om vanuit de klant te denken en de processen binnen je organisatie daarop af te stemmen. Kortom: een praktische training die je meer tevreden klanten oplevert. Deze training wordt uitgevoerd door SRM, businesspartner van NIBE-SVV.
Je bent werkzaam in de marketing- en communicatiebranche en je wilt binnen je organisatie aan de hand van klantreizen de bedrijfsresultaten verbeteren.
In deze training verdiep je je in de customer journey. Waar komt de klant het eerst met je organisatie of product in contact? Via social media, je website of door een e-mail? De verschillende touchpoints vormen het startpunt van de klantreis. Je onderzoekt hoe de klant beweegt van bewustwording, naar oriëntatie, koop en uiteindelijk loyaliteit en waar de klant gedurende deze journey tegenaan loopt. Door funneloptimalisatie verhoog je de conversie en minimaliseer je frictie voor zowel potentiële als bestaande klanten. In de training wordt gebruikgemaakt van praktijkgericht lesmateriaal. Alle relevante informatie die je nodig hebt, vind je in onze online leeromgeving.
Er worden geen specifieke vooropleidingseisen gesteld aan deze training.
Je maakt gebruik van de meest actuele literatuur en beschikt over een moderne online leeromgeving. Deze online leeromgeving bevat alle informatie die je voor de studie nodig hebt.
Je kunt onze klassikale lessen ook volgen via virtual classroom. Omdat je binnen een groep veel van elkaar leert, bieden we je een alternatieve locatie aan wanneer er voor jouw voorkeurslocatie onvoldoende aanmeldingen zijn. Met virtual classroom krijg je online en op vaste tijden les van je docent. Je volgt de lessen online samen met andere studenten, net zoals je dat op locatie zou doen. Is dit iets voor jou? Meld je dan aan via de locatie Virtual classroom.
De volgende onderwerpen komen aan bod:
Na actieve deelname aan de bijeenkomsten ontvang je het bewijs van deelname 'Customer Journey’.
Tussen de trainingsdagen zit gemiddeld een periode van 2 weken.
Factuurmoment klassikale opleiding: facturatie vindt plaats drie weken voor aanvang van de eerste bijeenkomst.
Naast de aangegeven kosten kan er in de loop van je studie sprake zijn van eventuele aanvullende kosten. Of je te maken krijgt met deze kosten is afhankelijk van je studiebehoefte. Zo kan je bijvoorbeeld kiezen voor extra examenbegeleiding of het maken van een herexamen wanneer je niet in een keer slaagt. Het menu met extra mogelijkheden en de bijbehorende kosten vind je hier en in de online leeromgeving e-Connect, waar je na de inschrijfbevestiging toegang toe hebt.
NIBE-SVV regelt voor jou een arrangement bestaande uit onbeperkt koffie, thee en ijswater. In het dagarrangement is ook een uitgebreide lunch inbegrepen. De arrangementskosten bedragen € 25,- (excl. btw) per dag of € 5,50 (excl. btw) per avond. Staat er een verwijzing naar locatie- en arrangementskosten? Dan brengen wij naast arrangementskosten ook locatiekosten in rekening. De locatiekosten bedragen € 29,50 (excl. btw) per dag of € 10,-(excl. btw) per avond.
Als de opleiding beschikbaar is als e-learning en je kiest hiervoor, dan ontvang je altijd een digitaal tekstboek. Een papieren studieboek kan je bijbestellen in het inschrijfproces.
Voor opleidingen van onze businesspartners worden er kosten voor reprorechten en hand-outs in rekening gebracht. Het betreft hier een eenmalig bedrag van € 15,- (excl. btw).
Wij combineren topkwaliteit met maximale flexibiliteit en aantrekkelijke tarieven. Alle genoemde prijzen zijn in principe exclusief btw. De opleidingen en trainingen, verzorgd door NIBE-SVV, kunnen wij jou vrijgesteld van btw aanbieden. Dit geldt ook voor alle wettelijk erkende opleidingen op MBO-niveau 2, 3, 4, de volledige HBO Bacheloropleidingen en de volledige Masteropleidingen. Voor de niet-wettelijk erkende opleidingen en trainingen van onze businesspartners brengen wij 21% btw in rekening. Voor organisaties die geen btw kunnen terugvorderen, is vrijstelling van btw mogelijk.
Op de kosten voor studiemateriaal, hand-outs, syllabi, reprorechten en arrangementskosten brengen wij altijd 9% btw in rekening. De 9% btw op arrangementskosten is niet aftrekbaar.
Losse examens zijn vrijgesteld van btw indien je bij jouw inschrijving aangeeft bij welke CRKBO-geregistreerde instelling je de btw-vrijgestelde opleiding hebt gevolgd.
Wanneer je geen vooropleiding hebt gevolgd, is het examen belast met 21% btw. Dit geldt niet voor de DSI-examens, deze zijn altijd belast met 21% btw. De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wetswijzigingen.
*Deze kosten worden niet in rekening gebracht bij e-learning opleidingen.