Ik heb een klacht over een examen? Wat kan ik doen?


Klacht organisatie examen

Een klacht over de organisatie en verloop van een examen kunt u binnen zes werkdagen na afloop van een examen schriftelijk/per e-mail indienen bij het Examenbureau. Zorg ervoor dat u klacht uitgebreid is toegelicht. Alleen gemotiveerde klachten worden in behandeling genomen.

In het geval van een digitaal examen kunt u uw klacht kenbaar maken bij de toezichthouder tijdens het examen.

Bezwaar inhoud examen

Zie bezwaar indienen.

Terug naar overzicht

Studiegids aanvragen

Bekijk het opleidingsaanbod thuis.

Heeft u vragen?

Op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur, m.u.v. vrijdag tot 17.00 uur

Bel mij
Door gebruik te maken van onze site gaat u akkoord met de functionele cookies, deze zorgen voor een goedwerkende site, en met de analytische cookies, hiermee kunnen we op basis van geanonimiseerde data onze diensten verbeteren. Daarnaast gebruiken we cookies voor advertentiedoeleinden. Meer informatie vindt u in onze privacy- en cookieverklaring.
Door gebruik te maken van onze site gaat u akkoord met de functionele cookies, deze zorgen voor een goedwerkende site, en met de analytische cookies, hiermee kunnen we op basis van geanonimiseerde data onze diensten verbeteren. Daarnaast gebruiken we cookies voor advertentiedoeleinden. Meer informatie vindt u in onze privacy- en cookieverklaring.
Door gebruik te maken van onze site gaat u akkoord met de functionele cookies, deze zorgen voor een goedwerkende site, en met de analytische cookies, hiermee kunnen we op basis van geanonimiseerde data onze diensten verbeteren. Daarnaast gebruiken we cookies voor advertentiedoeleinden. Meer informatie vindt u in onze privacy- en cookieverklaring.