Als de factuur nog niet betaald is, kan de betalende partij dan gewijzigd worden?


Ja, als de factuur nog niet is betaald en de betalingstermijn nog niet verlopen, kan er een wijziging in de betalende partij worden aangevraagd. U kunt dit aan ons kenbaar maken door een e-mail te sturen naar info@nibesvv.nl of door telefonisch contact op te nemen met onze medewerkers via telefoonnummer: 035 750 61 55. U ontvangt vervolgens een wijzigingsformulier waarmee u de wijziging kunt aanvragen.

Terug naar overzicht

Studiegids aanvragen

Bekijk het opleidingsaanbod thuis.

Heeft u vragen?

Onze opleidingsadviseurs
zijn nu telefonisch bereikbaar.

Op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur, m.u.v. vrijdag tot 17.00 uur. WhatsApp van 10.00-16.00 uur.

Door gebruik te maken van onze site gaat u akkoord met de functionele cookies, deze zorgen voor een goedwerkende site, en met de analytische cookies, hiermee kunnen we op basis van geanonimiseerde data onze diensten verbeteren. Daarnaast gebruiken we cookies voor advertentiedoeleinden. Meer informatie vindt u in onze privacy- en cookieverklaring.
Door gebruik te maken van onze site gaat u akkoord met de functionele cookies, deze zorgen voor een goedwerkende site, en met de analytische cookies, hiermee kunnen we op basis van geanonimiseerde data onze diensten verbeteren. Daarnaast gebruiken we cookies voor advertentiedoeleinden. Meer informatie vindt u in onze privacy- en cookieverklaring.
Door gebruik te maken van onze site gaat u akkoord met de functionele cookies, deze zorgen voor een goedwerkende site, en met de analytische cookies, hiermee kunnen we op basis van geanonimiseerde data onze diensten verbeteren. Daarnaast gebruiken we cookies voor advertentiedoeleinden. Meer informatie vindt u in onze privacy- en cookieverklaring.