Customer Journey

Grip op de klant

Studiebelasting

Niveau

Vakopleiding

Erkenning

Opleidingsvariant

Dag

Duur

1 dag

Eerstvolgende startdatum

19-04-2019
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen

Hoe zorgt u ervoor dat een (potentiële) klant in zijn klantreis bij u uitkomt? En hoe voorkomt u dat een klant later alsnog afhaakt? In deze training krijgt u inzicht in de customer journey en hoe u deze kunt optimaliseren. Ook weet u op het juiste moment met de juiste boodschap te komen. Daarnaast komt customer journey mapping aan de orde: een methode om vanuit de klant te denken en de processen binnen uw organisatie daarop af te stemmen. Kortom: een praktische training die u meer tevreden klanten oplevert. De training wordt uitgevoerd door LECTRIC, businesspartner van NIBE-SVV.

Doelgroep

U bent werkzaam in de marketing- en communicatiebranche en u wilt binnen uw organisatie customer journey en customer journey mapping optimaal toepassen.

Vooropleiding

Voor deze training is geen speciale vooropleiding vereist.

Studiemateriaal

NIBE-SVV is al jaren dé financiële opleider voor het bank-, verzekerings- en effectenbedrijf en de standaard in de markt. Hiermee bent u verzekerd van veruit de hoogste kwaliteit.

U maakt gebruik van de meest actuele literatuur en beschikt over een moderne online leeromgeving. Deze online leeromgeving bevat alle informatie die u voor de training nodig heeft.

Doel en opzet

In deze training verdiept u zich in de customer journey. Waar komt de klant het eerst met uw organisatie of product in contact? Via social media, uw website of door een e-mail? De verschillende touchpoints vormen het startpunt van de klantreis. U onderzoekt hoe de klant beweegt van bewustwording, naar oriëntatie, koop en uiteindelijk loyaliteit en waar de klant gedurende deze journey tegenaan loopt. Door funneloptimalisatie verhoogt u de conversie. In de training wordt gebruikgemaakt van praktijkgericht lesmateriaal. Alle relevante informatie die u nodig heeft, vindt u in onze online leeromgeving.

Studiebelasting en duur

De training Customer Journey duurt 1 dag.

Programma
Programma
Programma
Programma
Programma

Studieprogramma

De volgende onderwerpen komen aan bod:
  • Wat is een customer journey?
  • Customer journey mapping
  • Doelgroepanalyse
  • Persona ontwikkelen
  • Funneloptimalisatie
  • Touchpoints en kanalen
  • Bestaande klantprocessen analyseren en verbeteren
  • Nieuwe klantprocessen bedenken
  • Resultaten meten

Bewijs van deelname

Na actieve deelname aan de bijeenkomsten ontvangt u het bewijs van deelname ‘Customer Journey’.

Planning
Planning
Planning
Planning
Planning

Deze training bestaat uit 1 dag. De bijeenkomst is van 09.30 uur tot 16.30 uur.

Investering
Investering
Investering
Investering
Investering

Kosten dag variant, bij betaling in 1 termijn

Trainingskosten
€ 600,-
Trainingsmateriaal
€ 25,-
Arrangementen (Food & Beverage)
€ 25,-
Locatiekosten
€ 29,50
Totaalprijs (exclusief BTW)
€ 679,50

Factuurmoment klassikale opleiding: facturatie vindt plaats drie weken voor aanvang van de eerste bijeenkomst.

Locatie- en arrangementskosten*

Het arrangement bestaat uit onbeperkt koffie, thee en ijswater. In het dagarrangement is ook een uitgebreide lunch ­inbegrepen. De arrangementskosten zijn € 25,- (excl. btw) per dag of € 5,50 (excl. btw) per avond. Staat er een verwijzing naar locatie- en arrangements­kosten? Dan brengen wij naast arrangementskosten ook locatiekosten in rekening. De locatiekosten zijn € 29,50 (excl. btw) per dag of € 10,- (excl. btw) per avond.

Reprorechten en hand-outs*

Voor opleidingen van onze businesspartners worden er kosten voor reprorechten en hand-outs in rekening gebracht. Het betreft hier een eenmalig bedrag van € 15,- (excl. btw).

Vrijstellingen en btw

Wij combineren topkwaliteit met maximale flexibiliteit en aantrekkelijke tarieven. Alle genoemde prijzen zijn in principe exclusief btw. De opleidingen en trainingen verzorgd door NIBE-SVV kunnen wij u vrijgesteld van btw aanbieden. Dit geldt ook voor alle wettelijk erkende opleidingen op MBO-niveau 2, 3 en 4, de volledige HBO Bachelor­opleidingen en de volledige Master­opleidingen. Voor de niet-wettelijk erkende opleidingen en trainingen van onze businesspartners brengen wij 21% btw in rekening.

Voor organisaties die geen btw kunnen terugvorderen, is vrijstelling van btw mogelijk. In dat geval komt er 10% opslag bovenop de exclusief-btw-prijs. Dit betekent een groot voordeel op de prijs inclusief btw en is een absolute aanrader. Betaalt u uw opleiding of training van onze businesspartner zelf? Dan geldt er geen opslag van 10%.

Op de kosten voor studiemateriaal, hand-outs, syllabi, reprorechten en arrangementskosten brengen wij altijd 9% btw in rekening. 

Losse examens zijn vrijgesteld van btw als u bij uw inschrijving aangeeft bij welke CRKBO-geregistreerde instelling u de btw-vrijgestelde opleiding heeft gevolgd.

Wanneer u geen vooropleiding heeft gevolgd, is het examen belast met 21% btw. Dit geldt niet voor de DSI-examens, deze zijn altijd belast met 21% btw. De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wetswijzigingen.

*Deze kosten worden niet in rekening gebracht bij e-learning opleidingen.

Heeft u vragen?

Onze opleidingsadviseurs zijn nu telefonisch bereikbaar. Op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur, m.u.v. vrijdag tot 17.00 uur. WhatsApp van 10.00-16.00 uur.

Heeft u vragen?

Onze opleidingsadviseurs zijn nu telefonisch bereikbaar. Op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur, m.u.v. vrijdag tot 17.00 uur. WhatsApp van 10.00-16.00 uur.

Vraag onze nieuwe studiegids aan

Het complete aanbod voor ambitieuze financieel dienstverleners ligt weer voor u klaar. Benieuwd naar ons volledige aanbod?

Bezoek ons Inloopspreekuur

Wilt u een passend studieadvies? Heeft u vragen? Of wilt u gewoon eens met NIBE-SVV kennismaken? Kom dan naar ons inloopspreekuur.

Donderdag 28 Februari 14:00 - 17:00 uur