Customer Journey

Grip op de klant

Studiebelasting

Vakgebied

NEXT Academy

Niveau

Vakopleiding

Erkenning

Opleidingsvariant

Dag

Duur

1 dag

Eerstvolgende startdatum

31-07-2019
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen
Algemeen

Hoe zorgt u ervoor dat een (potentiële) klant in zijn klantreis bij u uitkomt? En hoe voorkomt u dat een klant later alsnog afhaakt? In deze training krijgt u inzicht in de customer journey en hoe u deze kunt optimaliseren. Ook weet u op het juiste moment met de juiste boodschap te komen. Daarnaast komt customer journey mapping aan de orde: een methode om vanuit de klant te denken en de processen binnen uw organisatie daarop af te stemmen. Kortom: een praktische training die u meer tevreden klanten oplevert. De training wordt uitgevoerd door LECTRIC, businesspartner van NIBE-SVV.

Doelgroep

U bent werkzaam in de marketing- en communicatiebranche en u wilt binnen uw organisatie customer journey en customer journey mapping optimaal toepassen.

Vooropleiding

Voor deze training is geen speciale vooropleiding vereist.

Studiemateriaal

NIBE-SVV is al jaren dé financiële opleider voor het bank-, verzekerings- en effectenbedrijf en de standaard in de markt. Hiermee bent u verzekerd van veruit de hoogste kwaliteit.

U maakt gebruik van de meest actuele literatuur en beschikt over een moderne online leeromgeving. Deze online leeromgeving bevat alle informatie die u voor de training nodig heeft.

Doel en opzet

In deze training verdiept u zich in de customer journey. Waar komt de klant het eerst met uw organisatie of product in contact? Via social media, uw website of door een e-mail? De verschillende touchpoints vormen het startpunt van de klantreis. U onderzoekt hoe de klant beweegt van bewustwording, naar oriëntatie, koop en uiteindelijk loyaliteit en waar de klant gedurende deze journey tegenaan loopt. Door funneloptimalisatie verhoogt u de conversie. In de training wordt gebruikgemaakt van praktijkgericht lesmateriaal. Alle relevante informatie die u nodig heeft, vindt u in onze online leeromgeving.

Studiebelasting en duur

De training Customer Journey duurt 1 dag.

Programma
Programma
Programma
Programma
Programma

Studieprogramma

De volgende onderwerpen komen aan bod:
  • Wat is een customer journey?
  • Customer journey mapping
  • Doelgroepanalyse
  • Persona ontwikkelen
  • Funneloptimalisatie
  • Touchpoints en kanalen
  • Bestaande klantprocessen analyseren en verbeteren
  • Nieuwe klantprocessen bedenken
  • Resultaten meten

Bewijs van deelname

Na actieve deelname aan de bijeenkomsten ontvangt u het bewijs van deelname ‘Customer Journey’.

Planning
Planning
Planning
Planning
Planning

Deze training bestaat uit 1 dag. De bijeenkomst is van 09.30 uur tot 16.30 uur.

Investering
Investering
Investering
Investering
Investering

Kosten dag variant, bij betaling in 1 termijn

Trainingskosten
€ 600,-
Trainingsmateriaal
€ 25,-
Arrangementen (Food & Beverage)
€ 25,-
Locatiekosten
€ 29,50
Totaalprijs (exclusief BTW)
€ 679,50

Factuurmoment klassikale opleiding: facturatie vindt plaats drie weken voor aanvang van de eerste bijeenkomst.

Locatie- en arrangementskosten*

Het arrangement bestaat uit onbeperkt koffie, thee en ijswater. In het dagarrangement is ook een uitgebreide lunch ­inbegrepen. De arrangementskosten zijn € 25,- (excl. btw) per dag of € 5,50 (excl. btw) per avond. Staat er een verwijzing naar locatie- en arrangements­kosten? Dan brengen wij naast arrangementskosten ook locatiekosten in rekening. De locatiekosten zijn € 29,50 (excl. btw) per dag of € 10,- (excl. btw) per avond.

Reprorechten en hand-outs*

Voor opleidingen van onze businesspartners worden er kosten voor reprorechten en hand-outs in rekening gebracht. Het betreft hier een eenmalig bedrag van € 15,- (excl. btw).

Vrijstellingen en btw

Wij combineren topkwaliteit met maximale flexibiliteit en aantrekkelijke tarieven. Alle genoemde prijzen zijn in principe exclusief btw. De opleidingen en trainingen verzorgd door NIBE-SVV kunnen wij u vrijgesteld van btw aanbieden. Dit geldt ook voor alle wettelijk erkende opleidingen op MBO-niveau 2, 3 en 4, de volledige HBO Bachelor­opleidingen en de volledige Master­opleidingen. Voor de niet-wettelijk erkende opleidingen en trainingen van onze businesspartners brengen wij 21% btw in rekening.

Voor organisaties die geen btw kunnen terugvorderen, is vrijstelling van btw mogelijk. In dat geval komt er 10% opslag bovenop de exclusief-btw-prijs. Dit betekent een groot voordeel op de prijs inclusief btw en is een absolute aanrader. Betaalt u uw opleiding of training van onze businesspartner zelf? Dan geldt er geen opslag van 10%.

Op de kosten voor studiemateriaal, hand-outs, syllabi, reprorechten en arrangementskosten brengen wij altijd 9% btw in rekening. 

Losse examens zijn vrijgesteld van btw als u bij uw inschrijving aangeeft bij welke CRKBO-geregistreerde instelling u de btw-vrijgestelde opleiding heeft gevolgd.

Wanneer u geen vooropleiding heeft gevolgd, is het examen belast met 21% btw. Dit geldt niet voor de DSI-examens, deze zijn altijd belast met 21% btw. De hoogte van de btw is onder voorbehoud van eventuele wetswijzigingen.

*Deze kosten worden niet in rekening gebracht bij e-learning opleidingen.

Heeft u vragen?

Onze opleidingsadviseurs zijn nu telefonisch bereikbaar. Op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur, m.u.v. vrijdag tot 17.00 uur. WhatsApp van 10.00-16.00 uur.

Heeft u vragen?

Onze opleidingsadviseurs zijn nu telefonisch bereikbaar. Op werkdagen van 08.00 tot 18.00 uur, m.u.v. vrijdag tot 17.00 uur. WhatsApp van 10.00-16.00 uur.

Vraag onze nieuwe studiegids aan

Het complete aanbod voor ambitieuze financieel dienstverleners ligt weer voor u klaar. Benieuwd naar ons volledige aanbod?

Nieuwe inzichten opdoen?

Het vakgebied van de financieel dienstverlener is én blijft flink in beweging. Meebewegen is noodzakelijk om uw waarde voor uw klant te behouden. Onze whitepapers helpen u om uw kennis up-to-date te houden en nieuwe inzichten op te doen.